אם היינו עורכים סקר דמיוני בין יזמים ברחבי העולם, ושואלים מהו החלום העסקי הרטוב שלהם, רוב הסיכויים שרבים מהם היו עונים תשובה זהה: "להיות מונופול". אחרי הכל, מהי מטרתם של יזמים בכל ענף? להיות מספר אחת. והתווית של מונופול - מעמד הניתן על ידי הרשות להגבלים עסקיים ליצרן המחזיק ביותר מ-50% מהמכירות בענף מסוים - היא החותמת האולטימטיבית לכל חברה, שמעידה כי הצליחה להכות את מתחריה.
תגובה 1:
מונופול מילה גסה.
בחודשים האחרונים רואים בעולם מגמה הפוכה של מותגים המפחדים להיות מוזכרים לצד המילה מונופול.
יותר מזה, צרכנים מתפשרים על איכות ומעדיפים לשלם פחות ולפי מסגרת התקציב שלהם, לא רק במוצרים במכולת אלא גם בשירותי בעלי מקצועות חופשיים כמו עו"ד ורואי חשבון. אגב, לאחרונה נכנס גם שוק הנדל"ן.
זאת תופעה שכנראה כבר או לקראת שיאה כמו כל טרנד אקטואלי.
הוסף רשומת תגובה