יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

למה בעצם שחברת הביטוח לא תשלם לי?

חברה הולנדית הבינה שאנחנו, הלקוחות, במרכז ועשתה שינוי קיצוני במודל העסקי של תחום הביטוח ובעצם החליטה לשנות את ה-R במודל ה-PARTS.
במודל החדש חברת הביטוח מתחלקת עם הלקוחות שלה ברווחים. הגישה הזו גם מחזירה כסף ללקוחות, גם נותנת לבעלי השליטה רווחים וכולם מרוצים. זה בדיוק WIN WIN!

קשה לי להאמין שדבר כזה יעבוד גם אצלנו, אבל יש למה לקוות...

מן הכתבה:
מנהל הפיתוח פיטר טונן מסביר את המדיניות החסכונית של אינשרד: "אנחנו חברת הביטוח המקוונת האמיתית היחידה במדינה. אנחנו לא מוציאים כסף על משרדים גדולים ואפילו לא על הקמת בק אופיס מתוחכם, אלא משתמשים בתבונה בשירותים של מיקור־חוץ". לחברה הסכמי מיקור־חוץ עם הגופים המובילים בהולנד. באינשרד גם מציגים גמישות מרשימה שלא אופיינית לחברות ביטוח בעולם. החברה מבטיחה באתר שכל לקוח יכול לבטל את הפוליסה שלו בכל יום. "אנחנו רוצים שהלקוחות יישארו עמנו משום שהם מרוצים ולא משום שכבלנו אותם בחוזים ארוכי טווח. אם תרצו תבטלו, אם תרצו לחזור - תחזרו", נכתב שם.

לקריאת הכתבה מלאה:
http://www.calcalist.co.il/money/articles/0,7340,L-3552928,00.html

אין תגובות: