בהמשך לכתבה שאיתן העלה בשבוע שעבר על המונופולים "השקטים" - קיים גם מונופול גדול מאוד בתחום המלט ע"י חברת "נשר".
מנופול בתחום זה אולי נשמע רחוק מאוד ממני ומכם, אבל בפועל מלט יקר אומר מחירי דירות גבוהים, והרי על זה בעצם התחילה המחאה החברתית שהתקיימה בקיץ...
מתוך הכתבה:
"נשר מהווה בישראל מונופול בתחום המלט, והמתחרה היחידה שלה, חברת לב ברון, מייבאת 10%-15% מהשוק. אלא שבענף טוענים כי החברה לא ממש מתחרה בנשר, מכיוון שהיא מובילה את המלט במשאיות שבשליטת תעבורה, הקשורה לנשר באמצעות משפחת לבנת, המחזיקה בשתי החברות."
אם תרצו לקרוא את הכתבה: http://www.themarker.com/realestate/1.1564881
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה