יום חמישי, 24 בנובמבר 2011

טיפ להתנתקות מחברות התקשורת!

אחרי הדיון 'הסוער' האם להישאר נשואים לחברת התקשורת שלנו? ואם מישהו השתכנע שאכן כדאי לו להתגרש, מתחיל תהליך ניתוק ארוך ומפרך בו אנחנו מועברים מנציג לנציג וגם אם היינו נחושים להתנתק איכשהו שוב הם מצליחים לשכנע אותנו להישאר כבולים.

ישנו אתר, NeTek שמו, שנותן שירות חינמי שמאפשר לך לשלוח הודעת ניתוק לספקי תקשורת, על פי חוק בשלושה צעדים פשוטים!!! בלי לעשות אפילו שיחת טלפון אחת!!!

קישור לאתר:

https://www.netek.co.il/

אין תגובות: