יום ראשון, 20 בנובמבר 2011

כך תנובה מרוויחה 700 אלף שקל בשנה מכדי חלב של 2 ליטר

במסגרת חברות שאנחנו אוהבים לשנוא: תנובה שוב מככבת היא ממשיכה להיצמד באדיקות למדיניותה,

מצבי win-lose נוספים נחשפים:

מדיניות תמחור תמוהה של תנובה: החברה גובה עבור קרטון חלב 1% בנפח של 2 ליטרים מחיר גבוה יותר מזה שנגבה עבור שני קרטוני חלב 1% בנפח של ליטר. מכיוון שתנובה מוכרת מדי שנה יותר מ-800 אלף כדים של 2 ליטרים חלב 1%, מדיניות התמחור מכניסה לה 696 אלף שקל בשנה. בעקבות פניית TheMarker מסרה תנובה: "נבדוק את העניין מחדש".

לכתבה המלאה:

http://www.themarker.com/advertising/1.1570126

אין תגובות: