במסגרת חברות שאנחנו אוהבים לשנוא: תנובה שוב מככבת היא ממשיכה להיצמד באדיקות למדיניותה,
מצבי win-lose נוספים נחשפים:
מדיניות תמחור תמוהה של תנובה: החברה גובה עבור קרטון חלב 1% בנפח של 2 ליטרים מחיר גבוה יותר מזה שנגבה עבור שני קרטוני חלב 1% בנפח של ליטר. מכיוון שתנובה מוכרת מדי שנה יותר מ-800 אלף כדים של 2 ליטרים חלב 1%, מדיניות התמחור מכניסה לה 696 אלף שקל בשנה. בעקבות פניית TheMarker מסרה תנובה: "נבדוק את העניין מחדש".
לכתבה המלאה:
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה