דו"חות חברות הסלולר: סוף עידן התמימות
עם פרסום דו"חות הרבעון השלישי של פרטנר, התפוגגו סימני השאלה: הרפורמות שהוביל לאחרונה משרד התקשורת הביאו לפגיעה אנושה בפעילותן העסקית של החברות הפועלות בענף. אך זה לא הכל: הדו"חות הבאים צפויים להיות גרועים הרבה יותר, לקראת כניסתם הצפויה של המתחרים החדשים לענף
עם פרסום דו"חות הרבעון השלישי של פרטנר, התפוגגו סימני השאלה: הרפורמות שהוביל לאחרונה משרד התקשורת הביאו לפגיעה אנושה בפעילותן העסקית של החברות הפועלות בענף. אך זה לא הכל: הדו"חות הבאים צפויים להיות גרועים הרבה יותר, לקראת כניסתם הצפויה של המתחרים החדשים לענף
להמשך קריאה
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה