בהמשך לכתבה שאמה פרסמה על "סוף עידן הצריכה":
התנסות דיגיטלית: יצרניות מוצרי הצריכה חוצות את הקווים
יום ראשון, 20 בנובמבר 2011 12:50 מאת: חמוטל שיבר
יצרניות מוצרי הצריכה מגלות את היתרונות של מכירה ישירה - צרכנים נאמנים יותר למותג - למשל. מעבר לרצון להגדיל את המכירות, המוטיבציה שלהן למכור לצרכן נובעת מרצון לאסוף תובנות לגביו וליצור מעורבות גבוהה יותר. אך מה על מערכת היחסים עם הקמעונאיות? בינתיים הן מנסות לרקוד על שתי החתונות
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה