יום שלישי, 29 בנובמבר 2011


"המניפולציות של רשתות המזון פוגעות בצרכנים"

ועדת קדמי לבדיקת שוק המזון הגישה דו"ח ביניים, ממנו עולה כי ההסדרים בין ספקים לקמעונאים פוגעים בצרכן. בין ההמלצות: איסור כבילת הצרכן לרכישת סל מוצרים כדי לרכוש מוצר במבצע ומחירים מפוקחים למוצרים של יצרנים דומיננטיים בעלי נתח שוק הגדול מ-50%


להמשך הכתבה :

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4154359,00.html

אין תגובות: