בהמשך לדיון שהיה היום בכיתה, יש מי שמצא את ההומור במלחמת ההתשה שחברות הסלולר-לווין – וכיו"ב מנהלות מול הלקוחות שלהן... תהנו!
והצעה לשיפור האוירה בכיתה היא לפתוח כל שיעור בכמה דקות של קטע משעשע המתקשר לנושא הנידון בכיתה, האינטרנט מלא באנשים שמצאו דרכים יצירתיות להעביר מסר.
ממש אהבתי :)))
הוסף רשומת תגובה
תגובה 1:
ממש אהבתי :)))
הוסף רשומת תגובה