יום שני, 21 בנובמבר 2011

זה לא ענייני, זה לא עניינה וזה לא עיניננו!!!

בהמשך לדיון שהיה היום בכיתה, יש מי שמצא את ההומור במלחמת ההתשה שחברות הסלולר-לווין – וכיו"ב מנהלות מול הלקוחות שלהן... תהנו!




והצעה לשיפור האוירה בכיתה היא לפתוח כל שיעור בכמה דקות של קטע משעשע המתקשר לנושא הנידון בכיתה, האינטרנט מלא באנשים שמצאו דרכים יצירתיות להעביר מסר.