יום רביעי, 23 בנובמבר 2011
רשתות הסלולאר החדשות
היי חברים,
במסגרת "קבוצת התמיכה" שפתחנו בהרצאה האחרונה של פרופ' גרסטנר, לגבי חברות התקשורת שמנהלות את חיינו,
צירפתי כתבה שמציגה את הכניסה לשוק של החברות החדשות.
האם מהן תגיע הבשורה? האם חוקי המשחק באמת הולכים להשתנות?
אתם מוזמנים להגיב
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4151913,00.html
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה