יום רביעי, 23 בנובמבר 2011

רשתות הסלולאר החדשות

היי חברים,
במסגרת "קבוצת התמיכה" שפתחנו בהרצאה האחרונה של פרופ' גרסטנר, לגבי חברות התקשורת שמנהלות את חיינו,
צירפתי כתבה שמציגה את הכניסה לשוק של החברות החדשות.

האם מהן תגיע הבשורה? האם חוקי המשחק באמת הולכים להשתנות?
אתם מוזמנים להגיב


אין תגובות: