יום שני, 21 בנובמבר 2011
ניתוק פשוט מהספקיות
בעקבות הדיון בכיתה לגביי הקושי להתנתק מספקיות שירות שונות-
כתבה על אתר אינטרנט שבעזרתו אפשר להתנתק בלחיצת כפתור מכל חברה, ללא הטירחה הנלווית..
מקוווה שהאתר יעזור לכם!
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4025491,00.html
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה