יום שני, 21 בנובמבר 2011
תחשבו מה יהיה אתר הבנייה הבא בקמפוס הטכניון אחרי בניין הפקולטה להנדסת מכונות...
http://www.themarker.com/wallstreet/1.1565913
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה