התחרות בשוק הסלולר אולי תרמה ללקוחות וליכולת המיקוח שלהם אבל אין ספק שהוכח כי לחברות הללו שמפרסמות מדיי רבעון דו"חות על רווחים עצומים, אין שום כוונה להתמודד עם התחרות בצורה מקורית.
הפתרון הקל היה מאז ומתמיד פיטור עובדים וכאן אורנג' בצעד של פיטור מאות רבות של עובדים, תפגע בשירות ללקוח, תפגע במשק הישראלי ולטווח ארוך כנראה תפגע בעצמה עד שלא תשאר לה ברירה אלא למצוא פתרון יצירתי טוב יותר לתחרות הגוברת.
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000697079
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה