יום שבת, 5 בנובמבר 2011

חבר'ה תתחילו להתמקח ותחסכו המון!

הי חברים,

יצא לי לראות כתבה מאוד מעניינת לגבי כח המיקוח של הצרכנים ורציתי לשתף אתכם-זה מדהים כמה אפשר להוזיל את המחירים אם רק מתמקחים וכמה כסף ניתן לחסוך מכך.
בכתבה מחדשות ערוץ 2 מראים איך ניתן להתמקח ולזכות בהנחות משמעותיות, החברות בכוונה מעלות את המחיר של המוצרים בכ-15%-20% כי הן יודעות שיש סיכוי שהלקוח יתמקח ואז יגיעו למחיר המקורי.
http://www.mako.co.il/news-money/consumer/Article-23d7022fb018621004.htm

מי שלא מתמקח מפסיד ובענק!
אז תתחילו להתמקח ובהצלחה:-)
אבישג

תגובה 1:

רותם רובין אמר/ה...

מניסיון שלי, מידי שנה יש לי תזכורת לאיים להתנתק מהוט/נטוויז'ן/אורנג' וכדומה בסיום כל חוזה. עבור כל משפט שאני מוציא מהפה אני מקבל עוד הטבה או הנחה, חוסך מאות אולי אלפי שקלים על ידי 5 דקות השקעה לכל חברה