יום שלישי, 1 בנובמבר 2011

מאמר מומלץ

שלום לכולם...
במסגרת קורס של ניהול קשרי לקוחות יצא לי להתקל במאמר מאוד מעניין:
הוא לא ארוך אבל מאוד מומלץ לקריאה.
מדובר על חנות אופניים בין הגדולות והמצליחות בארה"ב.
מסופר שם על המודל העיסקי של החברה, ולדעתי יש הרבה ענפים אחרים שניתן ליישם את העקרונות שהוא משתף את כולם...
שיהיה לכולם שבוע נפלא!

בברכה,
וייסמן סופי

אין תגובות: