מתוך הכתבה:
החגים כבר מאחורינו - ולצערנו גם המחירים הנמוכים. בדיקת TheMarker מצאה כי על סל ארוחת שישי תשלמו היום כ-30% בממוצע יותר ממה ששילמתם על סל זהה לארוחת החג לפני חודש. סל המוצרים אצל רמי לוי התייקר ב-33%, אך עדיין נותר הזול ביותר
זוכרים את ההסכם של שופרסל עם הסטודנטים? הסטודנטים איימו בחרם, ושופרסל הבטיחה להוזיל 30 מוצרי בסיס בעד 20%, לפי מחיר מטרה מקסימלי שנקבע יחד עם הסטודנטים. שניים מתוך המוצרים ברשימה שלנו - סוכר ואורז - התייקרו בין 30%-36% מאז ראש השנה. אך, מוצרים אלה לא חזרו למחירם המקורי שהיה לפני החגים, אלא נעצרו במחיר היעד שנקבע בין שופרסל לאגודת הסטודנטים, ויישמר, כך לפי הבטחת הרשת, עד פסח.
לקיראת הכתבה המלאה (מתוך דה מארקר): http://www.themarker.com/consumer/1.1533546
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה