מאחר והמגמה היום היא שימוש בסמארטפונים כדוגמת בלאקברי ודומיהם, הסלולרי מהווה משרד נייד ומשמש את העובד גם לקריאה ומענה על מיילים ועוד.
בכתבה הנ"ל מתוארת יוזמה יפה של חברות כדוגמת פולקסווגן, אשר מתוך דאגה לרווחת העובדים החליטו לאפשר להם "להתנתק" מהמשרד בשעות הפנאי וזאת באמצעות ביטול שליחת מיילים לטלפונים הסלולריים שלא במסגרת שעות העבודה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה