יום שבת, 10 בדצמבר 2011
ואם כבר תמריצים...
מצ"ב לינק לכתבה שפורסמה בנושא תמריצים בחברות שונות.
דיברנו רבות על תמריצים למנהלים בכירים, אך מה לגבי "העובד הפשוט"?
מה עושים בחברות שונות על מנת למרץ עובדים בכלל ואנשי מכירות בפרט?
כל זאת ועוד, בכתבה...
http://www.ynet.co.il/
articles/0,7340,L-3752597,00.
html
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה