יום שבת, 3 בדצמבר 2011

נקודה למחשבה...

הרגולטור לא לוקח את העניין ברצינות הראויה

מי הם למעשה אותם אנשים שנוטים יותר לקחת סיכונים, האם אני צריך לחשוש ממנהלי קופת הגמל והחסכונות שלי? "אם מישהו חושב שמי שמנהל לו את הכסף הוא לגמרי נטול הטיות, הוא טועה. הדברים האלו כבר נחקרו והוכחו בעבר. יש המון מחקרים שבודקים את הסלידה מהפסדים והם מראים שגם אלו שמשקיעים לטווחים ארוכים, מסתכלים למעשה על הטווח הקצר".


לכתבה המלאה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4155816,00.html

אין תגובות: