יום שבת, 3 בדצמבר 2011

פניתי לחברת הסלולר ולא ענו לי - מה לעשות?

סיוט, ייאוש, תסכול וזעם נוראי הם רק חלק מהביטויים המשמשים את לקוחות חברות הסלולר כדי לתאר את חוויותיהם מול שירות הלקוחות. רגע לפני שאתם יוצאים מהכלים, דריה כנף מגישה כמה טיפים חשובים שיקצרו לכם את הדרך ויחסכו לכם המון זמן ועצבים. לגזור ולשמור-זה יציל אותנו מכמה עצבים מיותרים


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4152729,00.html

אין תגובות: