יום ראשון, 11 בדצמבר 2011

סקר: גוגל היא כבר לא מקום שכיף לעבוד בו

בשנה שעברה זכתה גוגל במקום הראשון בסקר של האתר CareerBliss.com, אך השנה לא הגיעה ל-50 המקומות הראשונים. ומי הגיעה למקום הראשון?

ב-2001 הוכתרה גוגל ל"חברה המאושרת ביותר בארצות הברית", על פי הסקר השנתי של האתר CareerBliss.com. אולם לאחרונה נראה שחלה הידרדרות באושר של עובדי גוגל: בסקר שנערך השנה לא דורגה ענקית החיפוש בין 50 החברות המובילות.

מספר תעשיות דורגו בסקר, כולל ענקיות פיננסיות, חברות תשתית, תאגידי תרופות ואפילו הצבא האמריקאי. חברות קמעונות ואירוח נכנסו השנה לראשונה לעשרת הגדולים. הסקר נערך בקרב 100 אלף עובדים מעשרת אלפים חברות, והרשימה נקבעת על ידי דירוג שנותנים העובדים לשורה של קטגוריות, ביניהן האיזון בחיי העבודה, היחסים עם הבוס והעובדים האחרים, סביבת העבודה, משאבים, שכר, הזדמנויות קידום, תרבות ומוניטין החברה והמשימות היומיומיות.

להלן 10 החברות שנחשבות למאושרות ביותר, כולל הניקוד הכולל שהרוויחו. מתברר כי יחסים טובים עם העובדים משפרים במידה ניכרת את הסיפוק מהעבודה, שכן עשר החברות המובילות קיבלו ציונים גבוהים בקטגוריה הזו.

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3554853,00.html



אין תגובות: