זו היתה שאלה שגרתית לגמרי, כזו שנשאלת בכל ראיון כלכלי עם מנכ"ל של חברה חדשה. "מתי תגיע החברה לרווחיות לפי המודל העסקי שלה", שאלנו בראיון וידאו קצר ל-TheMarker, את ציון מדלל, מנכ"ל חברת הסלולר החדשה של רמי לוי תקשורת, שפתחה את פעילותה השבוע.
זה היה הראיון הראשון של מדלל לתקשורת, ולמרות השאלה השגרתית, תשובתו הצליחה להפתיע אותנו: "אצל רמי, אין לו צוות של יועצים ואנשים שעושים מחקרים ומודלים עסקיים". "אין לכם תוכנית עסקית?", שאלנו מופתעים.
תגובה 1:
כתבה מאוד מעניינת!
מסקרן איך מפת המשחק תיבנה עם כניסת החברות החדשות בתחילת השנה החדשה ואם רמי לוי יגיב לזה עם הורדת מחיר.
הוסף רשומת תגובה