יום חמישי, 2 בפברואר 2012

תלמד, תעבוד, תרוויח?

האם המודל שההורים שלנו הטמיעו בנו, הוא עדיין המודל הנכון היום?
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3560654,00.html

אין תגובות: