יום חמישי, 2 בפברואר 2012
תלמד, תעבוד, תרוויח?
האם המודל שההורים שלנו הטמיעו בנו, הוא עדיין המודל הנכון היום?
http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3560654,00.html
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
רשומה חדשה יותר
רשומה ישנה יותר
דף הבית
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה