ברקשייר רשמה רווח של 10.2 מיליארד דולר ב-2011, ובאפט לא חוסך שבחים מישקר וממנהליה: "הצמיחה במכירות והביצועים הכוללים בחברה ייחודיים בתעשייה שלה. המנהלים של ישקר, איתן ורטהיימר, יעקב הרפז ודני גולדמן, הם אסטרטגים ואנשי תפעול מבריקים"
וורן באפט לא חוסך שבחים מחברת ישקר שבבעלותו. במכתב השנתי של באפט לבעלי המניות של ברקשייר האת'וויי שפירסמה היום (שבת) את דו"חותיה הכספיים, כתב באפט כי "חברת כלי החיתוך ש-80% ממנה בבעלותנו, ממשיכה להדהים אותנו".
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה