יום שני, 16 בינואר 2012

שהכסף יעבוד בשבילנו, לא רק בשביל הבנקים הגדולים

שלום לכולם.

אפתח בלומר שכל מה שכתוב פה הוא דעתי האישית...

דיברנו רבות על הבנקים, המודל עיסקי שלהם, תיאום המחירים ועוד...
הנה צץ לו בנק "קטן", בנק ירושלים, ומציע הצעה אטרקטיבית שעד כה אף אחד מהבנקים הגדולים לא מציע הצעה דומה.
הבנק מציע פק"ם חודשי בריבית גבוהה פי כמה מהמקובל בשוק.
לכל מי שחש שיש לו כסף בבנק שמעלה אבק, או שלא מעוניין לסגור את הכסף לטווח ארוך, מצ"ב לינק לכתבה:
לדעתי זו הזדמנות של רבים מאיתנו לעשות מעשה ולא "רק" להתלונן על היחס של הבנקים הגדולים.

קריאה מהנה

אין תגובות: