יום שני, 16 בינואר 2012

הצעה לסוף הקורס

כחלק מיצירת ה community, אני חושב שלכבוד השיעור האחרון בקורס
רצוי שכל סטודנט יצא עם סוג של דף קשר (ידני או אלקטרוני) של כל חברי הקורס.

רוב חבריי הקורס עובדים כבר היום בארגונים גדולים ולדעתי חשוב שתהיה איזושהי רשימה (בין אם ידנית ובין אם אלקטרונית)
של כל חבריי הקהילה, שכל סטודנט יוכל גם לרשום איפה הוא עובד ובאיזה תפקיד, כמובן טלפון, כתובת מייל וכיוצא בזה...

בנוסף חשבתי אולי אפשר לעשות איזשהו שי לכל בוגר קורס (אולי תמונה קבוצתית עם הקדשה או דיסק און קי עם מצגות ומאמרים חשובים מהקורס)...
אני לא יודע איך זה עובד מבחינת תקציבים, אף אפשר לאסוף מכל סטודנט סכום סימלי אם הטכניון לא מתקצב פעילות מסוג זה.

אין תגובות: