יום ראשון, 18 במרץ 2012

"כשחייבים להגיע לעבודה ברכב וזה לא משתלם - זה אסון"

מנכ"ל עמותת פעמונים, המסייעת למשפחות להיחלץ מהתרסקות כלכלית, מודאג מעלייה של 60% במספר הפונים אליו, שרבים מהם מרוויחים 15 אלף שקל בחודש: "המצב מביא אנשים לשאול שאלות שהם לא צריכים לשאול - האם לחמם את הבית או ללבוש סוודר"


אין תגובות: